Hemsidan

Igår fick jag veta att bloggen ligger på Fontänhuset Stora Sköndal's hemsida.
Jag glassar mig lite i tanken på att kanske, ett rätt så pyttelitet kanske, att bloggen skulle kunna bli känd runt om i vida världen.
Då Fountain house har ett antal klubbhus runt om i världen i ca 42 länder eller liknande, så kan man ju åtminstånde hoppas på det bästa, eller hur?

En annan tanke som har slagit mig är att jag skall försöka höra med Noice ifall dem skulle vara intresserade av att komma eller ej. Det skadar definitivt inte att fråga!

Jag väntar fortfarande på vidare information från Johan angående lyktfestivalen, det går inte lika fort som jag hade tänkt mig, men tålamod; tålamod är en människas bästa vän!

/Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0