Lyktfestival; countdown

Jag har som vanligt varit helt kass på att uppdatera, både här och i min vanliga blogg. Men nu är det faktiskt på det viset att min så kallade dator har levt sitt eget liv under de senaste veckorn. Nu är den inlämnad, förhoppningsvis får jag tillbaka den som fungerande.

Nu börjar Lyktfestivalen närma sig med stormsteg. Måndag idag, på Lördag smäller det. Grymt pepp!
Det kommer bli en kanonfestival, och som grädde på moset får jag utöver hela det spektaklet även träffa en utav de få personer som jag sanningsenligt vågar kalla min vän; sångaren i Gudars skymning. Det kommer att bli en grym kväll, en grym grej, och den största anledningen till varaför jag ännu inte sitter inlåst ibland vita korridorer och tv-rum och skakar galler. Nej, det är inte lika farligt som det låter, jag mår bara, hur ska jag säga det på ett milt sätt utan att skämma folk till vanvett, inte bra?!
Men en Lördagskväll ska jag tamejtusan klara. Jo, det gör jag.

Idag har jag fått en knippe flyers att dela ut. Jag vet inte riktigt till vem eller var, men det löser sig på något sätt. Har redan sms-terroriserat halva min kontaktlista, men ibland når ord på papper fram bättre än ett sms.

Alltså; Lyktfestival 10 Oktober på Fontänhuset Stora Sköndal. 17.00 tänds lyktorna, straxt efteråt startar vi med något utav banden.

Bokade band är Joy Society, Gudars skymning, Sunburst Yellow  och Tatooed Tears (Christoffer Johansson).

Nu är det också bestämt att Karaoke kommer att finnas på plats, grymt kul!
Jag utmanar den som vill utmanas, är du på?

Jag har fått i uppgift att kolla över hemsidan för att se vad som kan förbättras med den, så det ska jag försöka göra nu.

Och förresten - Lyktfestivalen kommer sändas live över Skype till USA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0